10-10-10 Miriam's concert!!!!

係呢個十全十美ge日子~我地去左睇千fa演唱會呀~
呢次係我地第3次睇concert喇~
第一次睇ekin
第2次睇eason
第3次就係miriam~
我地先去食譚仔~=]my favourite~ 
再去買哈仔雪糕=]]]]就出發去紅館
不過今次個位好後=[[[[下次我要睇480><
丁生都有去睇,不過冇上台...得林峰做嘉賓~
第一場有eason架><~~
第一次睇千fa=]有d舊d ge歌唔識~但係中1學時聽過個d
到而家都竟然仲可以跟住唱=0=
如果讀書都有咁勁就好=0=
過埋呢次,唔知陳生幾時先可以再陪我睇concert呢><

0 意見:

張貼留言